haha inte lite dålig uppdatering :P

Heej!
jo jag vet.. var längesen jag gjorde ett inlägg , men jag har varit "duktig" och inte loggat in på datan på ganska länge ;)

Jo, igår var jag och shoppa med Malin i sickla :D Det blev ; 4 par shorts, 2 par jeans, 4 linnen , 1 bh , en jeanskjol , en vattentät mascara, ögonkräm plus en body lotion som man blir liite brunare av varje dag :)
Oj, vad mkt det blev när jag räknade upp det, men det var bara för att JC hade halva priset på allt hela den kvällen :D många fynd, måste jag säga :)

Sen gick jag , Elin , Mika , Lina , Jaqueline ner till Dyviken. Och sen kom Linn, Veronica och Maria :)
Tycker synd om Malin som legat hemma och vart sjuk idag.. saknar dig <33

(läs Elins och Jaquelines bloggar, dom har skrivit ett jättelångt och jättebra inlägg om när vi var på stranden. Jag orkar bara inte skriva hahahh)

tjobree <3

Kommentarer
Postat av: Jaqueline

Jaa, men han var inte kvar när jag skulle dit med klasssen på gympan :( Men de hade kanske varit lite pinsamt om ngng sa att de vqar vi :) (A)

Kraam (L)

2008-05-30 @ 15:49:14
Postat av: jessica

det var mkt du köpte :D

snygga saker också<3

2008-08-27 @ 18:13:11
URL: http://freesch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0