tisdag

hej!
idag har jag mest gått runt och haft tråkigt.. Städat lite plus att mamma klippt mina toppar och lite mer. Och malin e såklart upptagen idag.. vi har inte setts på en månad :P Haha hon är med sin kompis fanny och sin pojkvän fredrik varenda dag.. hahh. så jag får vara med min nioåriga granne (okej det där lät lite elakt hahah).
men jag har ju andra kompisar också.. men dom e också upptagna "/
idag bokade vi en kryssning med Birka Cruisies till på Torsdag.
och juste.. kan inte bestämma mig om den här låten är skitjobbig eller faktisk bra.. haha

Kommentarer
Postat av: Malin

ikväll ska du&jag kolla på film ;D

2008-07-08 @ 18:28:47
URL: thttp://typmaahlin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0